joi, 26 noiembrie 2009

Chiftele de soia


Postul asta in combinatie cu Monti ma omoara :)) ... asa ca am trecut la furat retete de pe internet.E o reteta inspirata by Maya (culinar.ro) cu mici modificari facute de mine !
Ingrediente :
- 150 gr granule de soia
- 300 ml supa de legume
- 1 ceapa
- 2 catei de usturoi
- 1 lg de mujdei
- 1 lg de faina integrala
- sare,piper
O parte din ingrediente :
Pentru supa de legume,am folosit apa cu delikat (am dat un clocot).Dam drumul la soia in supa si o lsam cu capac sa se umfle.Intre timp am dat prin blenderul pentru ceapa si usturoi.Le-am pasat putin Dupa ce s-a racorit putin soia si s-a umflat in supa , am pus ceapa si usturoiulSare,piperUleiulMujdeiSi faina integralaVin toate amestecate foarte foarte bine.Acum ca am terminat cu compozitia,trecem la mingiute.Nu le-am prajit in ulei pentru ca sunt putin mai paranoica,dar am pregatit o tava,am pus o hartie de copt si le-am pus la nani pentru jumatate de ora in cuptorul gata fierbinte.Dupa aproximativ 30 min le-am intors....depinde la ce temperatura le coaceti (eu le-am copt la 190 gr)Sunt foarte gustoase si SANATOASE !!! Eu le-am servit langa mancarica de ciuperci ! POFTA BUNA !!!























Un comentariu:

  1. Foarte bine arata chiftelele!!!.....am facut si eu chiftelele, dar nu mi-au iesit. As avea cateva intrebari sa ma lamuresc unde am gresit:
    1). soia nu se fierbe?...se lasa doar la inmuiat? ( cam cat?...30 min e bine?)
    2). mie nu mi-au stat legate...s-au sfaramat....trebuia sa pun ou?....sau mai multa faina?
    3). dupa ce le intorc pe partea cealalta cat sa le mai las?

    Multumesc anticipat de raspuns!
    Iulia

    RăspundețiȘtergere