miercuri, 18 noiembrie 2009

Mancarica de mazare cu soia

Ingrediente :
- o ceapa
- mazare
- 4 bucati de soia
- o rosie sau suc de rosii
- sare - piper - si alte condimente pe care le folositi la mancarica de mazare

Se toaca ceapa marunt,se pune o lingura de ulei intr-o cratita (ceaun),se undeste ceapa
Dupa ce am undit bine ceapa , eu avand rosii intregi la congelator,am tinut rosia sub jet de apa fierbinte sa ii scot pielita , apoi am dat-o prin razatoare si am pus-o peste ceapa...
Cat timp am calit ceapa si rosia , am pus apa la fiert , iar cand a inceput sa fiarba, am dat drumul la bucatile de soia,am lasat 1 minut,apoi am inchis focul ,am pus capac pe oala si le-am mai lasat in apa sa se umfle,apoi le-am luat cu o sita si le-am scurs de apa.
Bucatile de soia le-am taiat fasii si le-am dat drumul in ceaun.

Am scos mazarea din cutie,am pus-o intr-o sita si am clatit-o cu apa curata.Apoi am pus mazarea peste ceapa,rosie si soia,am adaugat putina apa si condimente si am lasat sa fiarba.

Punem verdeata pentru aroma si GATA !Nici nu zici ca e mancare de post,nu se simte diferenta absolut deloc !

POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu