miercuri, 9 decembrie 2009

Chec cu glazura de ciocolata

ESTE O DELICATESEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Ingredientele :
- 2 oua
- 1 cana fructoza
- 1/2 cana lapte Monti
- 1/2 cana ulei
- 1 cana de tarate
- 1 cana de faina integrala
- 1 plic praf de copt
- 1 esenta de rom
- coaja de la lamaie sau portocala
- cacao, pentru efectul marmorat Mixam ouale cu fructozaAdaugam laptele MontiUleiulTarateaFaina integralaEsenta de romCoaja de lamaiePraful de copt l-am stins cu zeama de lamaieDupa fiecare ingredient pus se amesteca 1 minut , 2....dupa ce am adaugat aceste ingrediente,am pregatit o tava de chec,cuptorul e deja cald pentru ca l-am deschis cand m-am apucat de treaba pentru ca se face foarte repede compozitia.Am turnat totul intr-o tava unde pusesem hartie de copt si am mai lasat cam 3,4 linguri din compozitie si va spun imediat si de ce ...Cele 3,4 linguri de compozitie ramase le-am amestecat cu cacaoAm mixat bine sa se omogenizeze cacaoa,apoi am pus cate o lingura in mijlocul taviiL-am tinut la cuptor aproximativ 40 minute la foc potrivit (aproximativ 170grade) . Pentru siguranta voastra verificati cu scobitoareaAm facut repede o glazura pentru ornat ... nu pot sa va dau reteta ca am facut-o din ochi...am pus o lg de unt,cacao si apa si le-am pus pe focA iesit delicioasa....se poate pune si mai putina fructoza daca vreti.La mine glazura a fost cea mai rea ca nu am pus deloc fructoza si a iesit super amar.Mai bine renuntati la 2,3 lg de fructoza din compozitie sa puneti la glazura !POFTA BUNA !!!

Sursa : savalaura







2 comentarii: