marți, 8 decembrie 2009

Fursecuri cu ciocolata


Ingrediente :
100 grame de tarate
100 grame de fulgi de ovaz
200 grame de faina integrala
2 linguri fructozao
1 lingurita scortisoara
1 lingurita nucsoara
1 lingurita de bicarbonat
esenta de rom
apa cat cuprine

Faina,taratea si cerealele
Adaugam zaharulAcortisoara si nucsoaraEsenta de rom (sau vanilie) si bicarbonatulPunem apa in timp ce amestecam ingredientele pana iese un botisor de aluatFormam fursecurile cum dorim,cu ce forme dorim,le asezam pe o foaie de copt si le bagam la cuptor Dupa ce s-au rumenit putin eu le-am intors si pe cealalta parteDupa ce le-am scos din cuptor,am topit ciocolata (75% cacao) si le-am pus un cojocel , puteti sa le serviti si cu dulceata Monti sau simple !POFTA BUNA !!!
Sursa :antzukastuff


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu